باکس تخت خواب چیست؟

باکس زیر تخت برای فضای بیشتر در زیر تخت

یک فضای بسیار بزرگ و اغلب بدون استفاده درست زیر تخت قرار دارد که در مرتب بودن اتاق خواب شما تاثیر فراوانی دارد. به همین دلیل است که باکس تخت خواب ها روز به روز محبوب‌تر می‌شوند.

باکس زیر تشک و پایه تخت به شما این امکان را می دهد که همه آن اشیاء حجیم را زیر تخات ذخیره کنید و فضای کمد خود را آزاد کنید.

 

انواع باکس تخت خواب  ها

  1. باکس جک دار
  2. باکس لبه دار
  3. باکس کشو دار
  4. باکس چوبی
  5. باکس لمسه
  6. باکس مازراتی
  7. باکس هتلی

 

اکثر دکتر ها معتقدند نباید تشک خود را مستقیماً روی زمین یا چوب بگذارید. برخی از محبوب‌ترین جایگزین‌ها برای تخت های فنری، تخت های باکس دار است. تخت‌هایی که باکس دارند اصولا باریک هستند. انتخاب و خرید این مدل تخت ها می تواند به عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی، بودجه و سبک زندگی شما بستگی داشته باشد.

شما اگر قصد خرید تختخواب باکس دار را دارید انتظار داشته باشید که تنوع زیادی از سبک ها و قیمت ها را در بازار ببینید.

این مدل تخت ها باکس های فلزی دارند که از فلز سنگین ساخته شده اند و به راحتی می توان آن را نصب و جدا کرد و در صورت نیاز جابه جایی کار را آسان تر می کند.

پایه های تخت قابل تنظیم هستند. پایه های قابل تنظیم یکی از مبتکرانه ترین گزینه ها برای جایگزینی با تخت های پایه دار هستند. همانطور که از نام آن پیداست، سایز باکس ‌ها قابل تنظیم و انتقال هستند .

 

دلیل دیگر تاثیر این تخت ها در سلامتی انسان است.

 

این تخت ها استرس را از بدن شما دور می کند و به تنفس کمک می کند.

برای افرادی که در خانه فضای ذخیره سازی برای لباس و وسایل خودشان ندارند بهترین انتخاب خرید تخت های باکس دار است. خیلی وقت ها برای مرتب بودن کمدها در داخل باکس ها رخت خواب و بالشت هارو میگذارند.

به همین دلیل است که این تخت ها میتوانند به مرتب و تمیز بودن اتاق شما کمک کند و تاثیر زیادی داشته باشد.

 

باکس زیر تخت موجب فضای بیشتر در اتاق شما میشود

 

معایب باکس تخت خواب ها

 

خرید این مدل تخت ها باعث میشود تا مرتب کردن تخت کمی دشوار بشود چرا که با هربار باز و بسته کردن باکس تخت خواب شما بهم میریزد. یکی دیگر از معایب این باکس ها.

تشک شما به گردش هوا نیاز دارد چرا که تشک ها باید بتوانند نفس بکشند. بدن انسان در طول شب مقدار زیادی رطوبت و همچنین آب به عنوان عرق را از دست می دهد. مقدار زیادی از بخاری که بدن شما در طول شب خارج می‌کند در تشک گیر می‌کند. تشک ها روی تخت لازم است تا این رطوبت بتواند از تشک خارج شود و این به این معنی است که اجازه دهید هوا آزادانه در گردش باشد.

اگر از تخت باکس دار استفاده می کنید، هوا در تشک شما جریان ندارد و در نهایت موجب کپک زدن آن میشود

 

تمیز نگه داشتن اشیا زیر تخت سخت است.

 

چه به اصول فنگ شویی اعتقاد داشته باشید یا نه، دلیل مهم دیگری که در استفاده از تخت های باکس دار وجود دارد، برای تمیز نگه داشتن فضای زیر تخت است. در صورتی میتونید فضای زیر تخت را مرتب نگه دارید که هر چند روز یکبار همه چیز را بیرون بکشید.

 

چگونه یک باکس تخت خواب مناسب انتخاب کنیم؟

 

پس از ارزیابی تمام جنبه های مثبت و منفی در خرید  این مدل کالای خواب، اگر فکر می کنید که یک باکس تخت خواب خوب انتخاب کنید که  واقعاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد،

در اینجا 2 ویژگی مهم وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. نکته ی اول توجه به باز و بسته شدن انواع باکس تخت خواب ها

مکانیسم باز کردن مطمئناً یک جنبه اساسی این محصول است که باید در نظر گرفته شود. یک سیستم بلند کردن دستی است و سیستم دیگری سیستم باز شدن تخت به صورت خودکار است و در هنگام خرید بخ این نکنه باید توجه کنید.

مدل‌هایی که دارای سیستم‌های باز شدن خودکار هستند، از طریق یک کنترل از راه دور کار می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند تخت را مطابق میل خود تا هرکجا خواستید باز کنید.

در صورت خرید مدل هایی با سیستم باز شدن دستی مطمئن شوید که تختی را انتخاب کنید که پانل های قابل جابجایی و پایه های آن به اندازه کافی باز بشود تا تمیز کردن را تسهیل کند.

رنگ کردن سرویس خواب در منزل

رنگ کردن سرویس خواب در منزل

پرطرفدار ترین سبک های چینش سرویس خواب

پرطرفدار ترین سبک های چینش سرویس خواب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *